Sahifa fully responsive WordPress News, Magazine, Newspaper, and blog ThemeForest one of the most versatile website themes in the world.

Pliant real,- și ședință foto: Urban trend, noua colecție real,-

real,- îți dă idei
12 februarie 2015
Film de prezentare Agriro Fresh
26 martie 2015
Sterge filtre (Arată toate)

Pliant real,- și ședință foto: Urban trend, noua colecție real,-

Urban trend” este noua colecţie de vestimentaţie primăvară/vară 2015 lansată în cadrul Real,- colecţie pe care Hypermarketul a dorit să o poziţioneze într-un concept de modă apelând la un design de revistă şi o abordare generală fashion.

Clientul nostru a ales să promoveze noua colecţie printr-o abordare chic. Cu accent pe trend şi imagine, real,- a vrut să transmită clienţilor săi faptul că, o colecţie de vestimentaţie regăsită într-un lanţ de magazine gen hypermarket poate avea succes, la fel că orice colecţie prezentă într-un magazin cu profil fashion.

Odată stabilită direcţia, catalogul fashion a generat o întreagă „isterie” de lucru:

  • un training la minut (o ședință de vreo 2 ore),
  • o sesiune foto profesională cu manechinele Agenţiei Graziela Model.
  • o nouă ședință de lucru în studio; o partidă funny de setări a aparaturii foto (cunoscătorii ştiu), lumini, unghiuri de abordare, glume făcute cu actorii noştri care trebuiau să fie fresh vreme de vreo 6 ore - în ciuda căldurii care începea să se simtă de la luminile din dotare - nişte nervi creativi iscaţi pe ici pe colo, aranjare, rearanjarea modelelor, a vestimentațiilor, shooting, retuş machiaj, pizza, retuş machiaj again, regândire şi amplasare elemente de decor…

La final de zi: toată lumea mulţumită că a scăpat :).

Echipa real,- prezentă la amplul proces artistic ne-a ajutat la întregul demers fotografic cu vestimentațiile şi susţinerea modelelor (mulţumiri, deci).

Iată că după o zi întreagă de pozat, glumit, broboade alungate cu batistuțe fine şi distracţie la maxim, am trecut şi la partea tehnică, cea serioasă, în care s-au editat imaginile selectate pentru realizarea efectivă a pliantului. Aşa că a două zi, noi şi mormanul de fotografii – vreo 900 în total – am intrat la o nouă rundă de… lucru intens: decupare, finisare, alegere, realegere, layout pliant, aranjat/rearanjat etc, etc, etc.

Nu am fi vorbit atâta despre acest produs, dar intenţia clientului – şi a noastră – a fost aceea de a arata lumii că un pliant pe secţiunea fashion realizat cu resurse locale, poate concura cu orice material publicitar din această categorie conceput la nivel naţional şi nu numai. Şi ne-a reuşit.

Mulțumim tuturor colaboratorilor!