
Pentru că ne place ineditul și lucrurile făcute altfel, dar cu rezultate pe măsura așteptărilor noastre și ale clientului, campaniile pentru Hipermarket real,- sunt astfel gândite. Pentru campania de Paște 2014 am gândit un concept dulce, cu lipici la clienții hipermagazinului. Dar și în rândul devoratorilor (criticilor) de publicitate. La real, preturile s-au "îndulcit" în toată luna aprilie (nr. 2014). Hipermarketul a decis să muște din “urechile lui Iepurilă” (a se citi prețurile real,- în perioada campaniei) și să ofere consumatorului șansa de a se bucura din plin de sărbătorile Pascale.
Așadar, în speranţa de a atrage cât mai mulţi cumpărători – dată fiind agitaţia crescută în preajma marilor sărbători de peste an – real,- oferă câte o surpriză dulce la fiecare bon de casă. Sarcina noastră a fost să găsim un concept creativ pe tema muult comunicată în branșă, a preţurilor mici. Astfel, iepuraşul din vizual a ajuns să fie prezent “în personă” şi la casele de marcat, pentru a da greutate conceptului de “preţuri dulci”.
Ciocolata este așadar motivul acestei campanii, iar Hipermarketul real,- s-a pus pe împodobit raioanele cu oferte speciale de Paște. Noi vă dorim spor la cumpărături dulci și un Paște sărbătorit după pofta inimii!
