Aventura K9…
14 aprilie 2014
Photo shooting la 1.450 m:
20 iunie 2014
Sterge filtre (Arată toate)

Campania prețurilor dulci.

Pentru că ne place ineditul și lucrurile făcute altfel, dar cu rezultate pe măsura așteptărilor noastre și ale clientului, campaniile pentru Hipermarket real,- sunt astfel gândite. Pentru campania de Paște 2014 am gândit un concept dulce, cu lipici la clienții hipermagazinului. Dar și în rândul devoratorilor (criticilor) de publicitate. La real, preturile s-au "îndulcit" în toată luna aprilie (nr. 2014). Hipermarketul a decis să muște din “urechile lui Iepurilă” (a se citi prețurile real,- în perioada campaniei) și să ofere consumatorului șansa de a se bucura din plin de sărbătorile Pascale.

Așadar, în speranţa de a atrage cât mai mulţi cumpărători – dată fiind agitaţia crescută în preajma marilor sărbători de peste an – real,- oferă câte o surpriză dulce la fiecare bon de casă. Sarcina noastră a fost să găsim un concept creativ pe tema muult comunicată în branșă, a preţurilor mici. Astfel, iepuraşul din vizual a ajuns să fie prezent “în personă” şi la casele de marcat, pentru a da greutate conceptului de “preţuri dulci”.

Ciocolata este așadar motivul acestei campanii, iar Hipermarketul real,- s-a pus pe împodobit raioanele cu oferte speciale de Paște. Noi vă dorim spor la cumpărături dulci și un Paște sărbătorit după pofta inimii!